Tuesday 8 December 2015

Проект 52. Весна.

Як бачите мій проект 52, правильніше сказати, проект 4 сезони триває )))

Орхідеї. Хто би міг подумати що така краса в мене дома виросте? Насправді я думала що їй все, кінець, хоч орхідея листки пускає але квітів не буде, і тут за кілька тижднів нові стебла, бруньки, квіти! Ось така краса. Тепер треба перечитати як її правильно розсадити.



Сухий шампунь. Мушу з вами поділитись новою знахідкою. Деколи волосся ніби ще не жирне але вже й не свіже, а мити нема часу (наприклад після роботи з дівчатами зібрались), то тут на порятунок приходить саме цей шампунь. Шампунем назвати його важко, щось на подобі сухого дезадоранту для волосся. Розпилює щось типу ніжно-пахнучої муки на голову, після чого волосся виглядає і відчувається наче помите. Тут застережу тих в кого темне волосся –треба вибирати сухий шампунь що підходить для вашого кольору. Я не можу мити голову кожного дня – мені феном годину сушити треба, а після того ще й випрямляти бо торчить в різні сторони, так шо ця знахідка ідеальна для мене.

Чистка. Настав час знову «почистити» речі в шафі, на кухні, в гаражі, . Насправді я за останні кілька місяців багато зробила – перебрала посуд і віддала 3 ящики кухонного принаддя (від чайників і кастрюль до ложок/вилок) щойно приїхавшій сім’ї з Черкас, віддала великий кульок одягу на благочинність, викинула багато старого і непотрібного, тепер настав час продати навіть нерозпаковану простиню з підігрівом, жодного разу не користовані надувні матраси та ще кілька речей які займають місце та стоять без діла. Робота  дня максимум – сфотографувати, описати, але для мене те «задоволення» зазвичай на кілька тижнів затягується.

 Марафєт. Співробітниця пішла на курси макіяжу, і їй ротрібна була модель європеоїдної раси, тут їх (нас) називають кокейжн (caucasian). Словом тут для того щоб навчитись макіяжу треба ще навчитись робити це на людях різних рас, а також на чоловіках і жінках. Наприклад в азійцій верхня повіка зовсім інша ніж в нас, тому і техніка макіяжу зовсім інша. А ще в них вії дуже короткі і тоненькі. Словом є багато нюансів про які мені розповіла Вінні, а я ніколи й не задумувалась. От результат нашої "наради" в мітінгрумі J

Хеловін. Цього року вперше брали участь в такому святкуванні. В Давидка просто слів не було від захвату, тут же вертепу нема, ніхто не ходить колядувати, це єдина така маштабна подія в році за яку ще й діти можуть цукерки "заробити".

Вилазки. Вийшло так що вибирались ми немало. До співробітниці на домашню індійську кухню ходили, ще й приміряли традиційний одяг :-)

Пробували в друзів в'єтнамські страви. Доречі дуже-дуже смачні і такі свіжі. Наприклад, мясо ми їли з свіжою мятою та сирою морквою, але з їхніми диво-заправками та соусами це нереальна смакота! 

Ходили на корейське барбекю, де в столах прямо вмонтовані барбекюшки, приносять що ти там собі замовиш, і готуєш прямо перед собою.

Були пікніки з друзями


День Народження кума з чудовою погодкою

Діти. Тепер так класно, маємо купу знайомих з дітками, вибиратись разом куди веселіше, та й графік всім підходить, ми колись також до 10 спали...

Смаколики. Це велика рубрика, любима ))) 
Пекли з Давидком печиво – дуже смачне вийшло таке хрумке й пісочне, а малий ще 2 дні ходив в фартушку.

А ще готували оленів, правда вони сирі виглядали гарніше ніж печені - емінемси потекли, шоколад підплавився... 
 

Готували піцу. От і що б я без свого помічника робила?

Жарене морозиво. А ви таке пробували? Кульки морозива заморожують до камяного стану, тоді обдають в кокосовий кляр і швиденько жарять поки не розтопилось. Ням-ням.

Сніданок. Ходили ми в модну кафешку на сніданок. То так фактично не буває, щоб дитина в садочку, а батьки в робочий день десь на сніданок пішли. Виглядало все модно і було смачно, але ціни ще ті J

Дивіться які величезні печериці в нас продають.

Жара. Прийшла весна а з нею й жара. Було в нас кілька днів за 40.

Добре що маємо басейн під боком, то хлопці після садочку ходять плавати.

Пляж. Ходимо на вихідних гуляти на пляж, зазвичай по черзі - поки хтось дома, інший з дитьом на пісочок.

А якось прийшли надвечір - а там така краса - люди босі просто на пляжі сальсу танцюють. Мені так сальса подобається, а тут ще й на заході сонця на морі.... Якщо чесно, то нагадався Львів і вуличне танго. 

Ось так і пройшла (чи то пробігла) наша весна. А зима - зима в нас буде дуже цікавою, бо вже є початок - купа святкувань, секретний Санта і навіть на бродвей шоу з голівудською зіркою встигла побувати - але про це все в наступному дописі. 

5 comments :

  1. Овва, знову взнала нове:сухий шампунь, печиво-олені, жарене морозиво,на пляжі сальса. Давидко такий гарний кухар, яка ти,Юля, молодець, що залучаєш малечу.Таке печиво цікаве,требі і собі оформити оленів. Сніданок виглядає дуже апетитно.А як бачу воду, аж "язик вилазить", що можна плавати. Гарної зими

    ReplyDelete
  2. Щось не розумію чого комент видалило. Дуже цікаво про шампунь. А весна +40 це ого-го, що буде влітку, тобто взимку. Різні національності -це мабуть стільки відкриттів для себе :), адже одна річ читати про них, а інша спілкуватись та бути в тому середовищі. Чекаю наступного посту про сікрет санту та святкування

    ReplyDelete
  3. Вже певно втретє за останні кілька тижнів читаю твою статтю і як доходить до моменту коментувати - мене відволікають )) Сухий шампун - це круто! Ніколи не чула, йду шукати в неті ). Круті ваші вилазки на природу і твої з дівчатами (мені трохи такого не вистачає...)! А ще класні олені в вас вийшли з Давидком, причому навіть в запеченому стані, так що не видумуй :). І смажене морозиво ми ще ніколи не порбували, але мене більше вразила тарілка і подача його :) Класний допис - купа вражень!

    ReplyDelete
  4. Послухала я твою рекламу і купила сухий шампунь. Пшикнула на корені і стала сива! Насміялась))
    Матрас такий ми теж маєм і з нашого досвіду він не дуже. Певно заважкі ми для нього, Юрчику ніби ок, але він у нaс терплячий і небалакучий, так що навіть якщо не в захваті, то в палатці намучений ляже й спить, не жаліється. Кращий варіант незрівнянно - самонадувний матрас, він більший і тяжчий, але то ж не на собі тягнути, зато спиться в палатці, як дома в ліжку.
    Юля, мені твій вигляд натюрель значно більше подобається. Співробітниці треба ще повчитись, щоб його не псути, а прикрашати :).
    Як тобі сподобалась примірка сарі? Мене дівчата на роботі підбивають на то, а я все сенсу дійства не розумію. Хіба щоб час разом провести, та й фоткнутись в наряді :)
    В'єтнамська кухня найбільше Давидкові засмакувала, судячи з кадру))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так так, з сухим шампунем треба добре інструкцію перечитати, я також така сива була ))
      А сарі то насправді не справжня - а сукня з шаликом типу сарі. Сарі це посуті довга тканина яку треба мотати. Але кажуть що насправді дуже зручна - я собі аналог з слінгами проводжу - посуті що може бути простіше - кусок тканини, але ж яке зручне!

      Delete