Monday 23 March 2015

Проект 52 - тиждень 12. Тренінг.

Робота. Тиждень почався з 3-х денного тренінгу по роботі. Думала як то буде класно їздити кілька днів в центр а не кудись "на кулічки". 
А насправді не все так весело в центрі. Через ті висотки постійна тінь і сирість. Виходиш з будівлі і не зрозуміло чи то обід а чи ранок. Та й добиратись до центру автобусом займає так само часу як і машиною на роботу. 

Ще й тренінг був зовсім нікудишній, посуті марна трата часу. Не так щоб я зовсім нічого з того не взяла, але все корисне можна було за день встигнути а всю "водичку" між тим викинути. Ну самі подумайте, 110 слайдів презентації на день - тут явно щось не так. Зато наобід до оперного вибрались. 

Дім. А пам'ятаєте я писала про класні картинки які ми на фестивалі побачили? Так от, вже куплено і картинки і рамочки, все заміряно навіть повішано. Милі, правда?


Сімейна вечеря. Одного дня дома небуло що їсти, а готувати зовсім не хотілось, ми забрали дитину з садочку і пішли собі в кафе. Насправді ми їли тайські страви, але зробити фото забула, тільки на ці псевдовареники нагадала )) Ось так ми час від часу (а насправді рідко) ходимо десь поїсти, і потім думаємо що треба так раз в тиждень робити, але чомусь ніколи не виходить. 

Садок. В Давидика в садочку були, так би мовити, збори-знайомство. Запросили всіх батьків, приготували сосиски на барбекю і все - ходиш, тусуєшся, знайомишся з іншими батьками. 

Татова кулінарія. Поки в мами страшенно боліла голова, наш тато пік пиріг. Он який класний вийшов. Для тих кому цікаво чому зелений - ми й самі незнаємо це якась спеціальна суміш з магазину органічної їжі. 

 Може хтось з кухарок підкаже чому він розслоївся всередині, бо ми так і не зрозуміли (може через яйця - туди 7 йшло на невеликий пиріг)? Але головне вийшов дуже смачним і за 2 дні нестало, а Давидко ще сьогодні питався чи залишилось ))

Шопінг. Їздили в магазин і зустріли таку мавпочку яка діткам шоколадні яйка роздавала. 


Душевне. Ходили гуляти і осінніх квітів нафоткали.

Печальний слоник. Ходив Петя з Давидком гуляти, приходять і розказують що малювали крейдою.
Я: Ну що ви сьогодні малювали?
Петя: Печального слоника.
Я: ???? Печального слоника? Та Давидко навіть слово "печальний" не знає.
Я: Давидку, а що ви сьогодні з татом малювали?
Давид: Піцяйного слоника.
Я: Аааа, спеціального слоника!!! Все ясно :-) 

"Спеціальний" це в нас слово-паразит, і штанці і супчик, все в нас "спеціальне". Ну і слоник також :-) 


По прикладу Олі вирішила до назви статті дописувати подію тиждня, так потім скорше можна буде знайти всі важливі події. 

6 comments :

  1. Дякую за новинки:Печальний слоник, одна квітка нагадує пташку, зелений пиріг і ще дуже сподобалися картинки... само-собою Давидко з яйцем-райцем.
    Фото з висотки в центрі міста, мабуть, бачу вперше такий Сідней. Так що тренінг корисний.
    Юля, у вас гарні малюнки на асфальті.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так як я не в центрі працюю то й сама такий Сідней не часто бачу.

      Delete
  2. картинки кльові! Давидко суперовий і якось так дивно було почитати про осінні квіти....
    в трошки ремонт і багато розрухи))) навіть не знаю що буду писати я за той тиждень

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую! А ти про ремонти й пиши ))

      Delete
  3. Печальний слоник - то просто бомба ))) ото я насміялась! =))) Картинки гарні і розвішали ви їх гарно! А пиріг таки дуже зелений, я б не сказала що то органік, якби ти не написала )) більше на хімку якусь схожий )

    ReplyDelete
  4. Та я з печального слоника сама довго "перлась" ))) Зараз такий вік що таких приколів багацько ))

    ReplyDelete