Monday 9 February 2015

Проект 52 - тиждень 6. Громадянство.

Громадянство. Тут я сміло можу сказати що це подія не тиждня а цілого року. Довго чекали, пройшли всі кроки і от, ми австралійці. До слова, Давидко австралієць з народження тому не в такому ажіотажі як ми :-)

В честь такого свята на роботу несли по сирнику

Садочок. Скільки ж всього залежить від садка. В нас в садочку постійно жалілись і що не їсть і дітей б'є  і додому приходив від мене не відходив. А зараз все так чудово міняється, і причину я бачу саме в зміні садочку. І чемний там і з дітками гарно бавиться і додому йти не хоче (з попереднього аж біг) а як прийде то набагато спокійніший. Словом дуже ми раді такій зміні.

Дожилась. Зазвичай я акуратно поводжусь з грошима, завжди маю достатньо на рахунку на всяк випадок. Заправила я машину, зайшла на станцію заплатити а воно карточку не пирймає. Добре що мала готівку, зазвичай готівки взагалі не маю, або маю дуже мало. Прийшла додому і зразу на свої рахунки полізла - а там $6.59 . То я минулого місяця вирішила кредиту більше заплатити, а зарплата аж через тиждень.

Тренування. Ніби тренуюсь по 3 рази на тиждень, пропускала буквально кілька разів за 9 місяців, а цього тиждня аж 2 рази. В понеділок був сильний дощ, я навіть вділась, але не пішла. А в пятницю банально проспала, непамятаю як будильник виключала. Прокинулась в 5.27, а то вже запізно, інакше, памятаєте, всі будуть через мене додаткові робити. 

Нема снігу? Зробимо!

Кемпінг. І знову ми вибрались з палатками на природу. Цього разу друзі організовували і нас запросили. То так класно коли хтось організовує, ти тільки збираєш речі і їдеш. Про долину кенгуру, зарядку та вомбатів розкажу в наступному дописі. 

10 comments :

  1. Вітання з такою подією! :) раз ви вже тутешні треба якось-колись приїхати в гості до вас )))))) а сирник такий ммм що буде мені снитися тиждень :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую Наталя! Ну то щоб в гості їхати громадянства чекати не треба було ))
      Сирник той і справді дуже смачний, навіть всі наші хлопці-качки що на різних там протеїнових дієтах і ті не змогли відмовитись, хіхі :-)

      Delete
  2. І ми вітаємо (вже вдруге) справжніх громадян Австралії! А ще дуже заздримо кемпінгу :) в нас хоч і зима, але я б вже їхала! Тільки палатку з України треба привезти ).

    Але ж ти і рано маєш вставати на оті свої занятт! Ти молодець! Мене б точно не вистачило на таке...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще раз дякуємо!! То бачите - ми вам заздримо снігу і лижам і ви нам кемпінгу. Єдине рішеня що я бачу це поїхати одні до одних в гості :-)

      А на рахунок свого вставання в 5 ранку, то довелось і в нетренувальний день вставати рано через деякий загруз на роботі, то сьогодні вперше з часів універу пробувала пити каву (так позіхала аж стидно було), ну і що, поняла що я таки її не люблю і мабуть наступні 5 років пити не буду :-)

      Delete
    2. Як я тебе розумію з кавою ). І тобі все таки вдалося звикнути до таких ранкових вставань? Бо я щось свято вірю в сов і жайворонків і вважаю себе капець якою совою і не знаю що з тим робити :)

      А в гості 100% треба! Але ви перші, бо вже можете ) а нам ще трошки тре почекати... ну не трошки, а досить довго, так що певно прийдеться розвідувати як до вас тур візу робити!

      Delete
    3. На рахунок сов і жайворонків - і одні і другі мають приблизно однакову кількість годин на сон і однакову кількість активних годин в добі. Різниця тільки в тому в який період дови вони активні. Ось ти ввечері - бо тобі видно так зручніше й звичніше, а я зранку, бо ввечері після роботи хочеться поїсти і вже не до тренувань. Якщо сова тиждень повстає в 6 ранку то вона в 10 вже аж бігти до ліжка буде - і ось маєш жайворонка :-)

      Delete
  3. і від мене вітаннячка! ти в моїх очах взвгвлі прям як батарейка - в ставати так рано! то капець))) я як і Оля сова шо капець, для мене встати в 7 то подвиг)
    сирник зачотний)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я колись така сама була, вставала в 9.30 бо жила навпроти роботи і робота була на 10. Але додому приходила в 7.30 ввечері, і вже недуже часу залишалось перед сном. А зараз я йду з роботи в 4.30. До 6 встигаю приїхати додому, переодягнутись, піти за малим в садок і по дорозі ще в магазин з продуктими зайти. Так що мені так навіть більше подобається, хоч якщо б мені хтось років 5 тому сказав що я так зможу - не повірила б однозначно ;-)

      Delete
  4. Прийміть повторне вітання з горомадянством, щасти Вам у вже вашій Австралії! Щодо кави, я теж молодою не любила кави, навіть з цукром гіркою була, а зараз без цукру щодня (для мене це признак старіння). Рада за Давидка, що йому сподобалось у новому садку, його спокій це і ваш спокій. Молодець, Юля, за силу волі. Кажуть старі люди не можуть спати, то у мене перехідний вік- ввечері не можу спати, а зранку встати.

    ReplyDelete
    Replies
    1. А в каві я не люблю не смак а запах. На закарпатті (в часи моєї юнності) жінки часто пили каву і курили, і в мене така сильна асоціація що кава смердить сигаретами. Єдиний час коли мені подобався запах кави це коли була вагітна. То в магазині де була кава на розсип, брала кілька в жменю і ходила нюхала :-)

      Delete