Sunday 18 January 2015

Проект 52 - тиждень 3. Виклик поліції.

Новий блендер. Так як попередній блендер я поламала коли терла мак, замовили новий - якісніший, потужніший. На другий ж день наш новий потужний блендей зламався. Ну що ж, знов треба купити новий блендер.


Факт. Чомусь тільки після того як розірвав упаковку з якогось боку, розумієш що там була передбачена "людська" відкривачка.

Земляки. Приїхали в магазин за продуктами і побачили от таке на машині. Наші є всюди :-)


Паніка. В середу я ледь не вмерла від переживань. Забрала я малого з садка, приїхали додому, поїли, переоділись і пішли гуляти біля дому і тата зустрічати. Доречі в той день тато наш телефон дома забув. Ну гуляли-гуляли, вже і на велосипеді катались і на самокаті, а тата нашого нема і нема. Прийшли додому (вже було по 9), помились і Девід пішов спати. А я така сонна (вставала в 5), вирішила таки дочекатись. Мої думки:
21.00 – ну негарно так, ми з дитиною його чекаємо і його все нема
22.00 – прийде – точно буде сварка
23.00 – дам ляпаса. Ніколи такого не робила, ну точно дам
00.00 – блін, що таке сталось. Хоть би прийшов – я слова не скажу.
Чомусь в такі моменти думається самі погані думки. Ну якби на роботі затримувався, точно б мейла написав. Це на Петю не схоже. Щось певне сталось. Почекати довше? А якщо щось серйозне сталось я тут сиджу і чекаю.
00.25 - дзвоню в поліцію. А що залишається? Даю всю інформацію, типу робота там-то, дім там-то, зазвичай добирається автобусом з такої-то зупинки. Вони мене почати питати про вік, зріст, колір волосся, статуру, в чому був одягнутий. Тут ще страшніше стало. Сказали що пришлють 2-х поліцейських для подальших деталей, паралельно глянуть чи на тому шляху не було якихось аварій чи затримань.
00.32 – прийшло чудо додому.
Запросив нас друг компашкою на фільм на понеділок, Петя підписався що піде. В понеділок похід перенесли на середу, початок фільму в 21.20. Я про це в понеділок знала а до середи апсолютно не памятала.

Спорт. Після 3-х тиждневих канікул відновились мої спортивні заняття, не думайте що я халявила, я все рівно займалась - бігала зранку до пляжу і назад і робила вправи, але якщо чесно це не порівнюється до наших занять на буткемпі. Ще почала після занятя одразу в море йти плавати - класно охолоджує і заодно розтяжка.

Вкусняшки. Я казала що мій чоловік не дуже готує? Це чиста неправда. На днях Петя пік сирника. Нямка ще та! Замовляю нову випічку на 8 березня :-)

Діти. Ходили з дівчатами і дітьми на водний майданчик.


Спеціально для Мар'яни. Мар'яна знає :-)

Качелі. Давид голосно реготав а тата ледь не стошнило.


Солодке. Колись Петро купив от таке от печиво в банці, висипаєш суміш, добавляєш яйце і масло, ліпиш, печеш і смакуєш!

 




І на кінець новини. Гіганський восьминіг захопив підводну лодку.


8 comments :

  1. Аааа... Супер! Дуже рада бачити дві самі позитивні сімейки в одному місці! Не могла і подумати що ви будете знайомі :)

    ReplyDelete
  2. скільки цікавого. щодо Петіного зникнення - поліція отак відразу прямо готова шукати чи кажуть зачекати 48 годин як в кіно?

    ReplyDelete
  3. Я і сама думала що скажуть чекати. А от не пам'ятаю ті 48 годин то з фільмів чи то в Україні так?

    ReplyDelete
  4. Від середи в мене мороз по шкірі, скільки Юля пережила...
    Сирник і печиво, добре, що хлопці можуть бути на кухні господарями...рада...
    Друзі у вас гарні
    І ще футболка цікава в Петрика

    ReplyDelete
  5. вав, який тиждень насичений! а що ти потім поліції казала, як твоє чудо додому прийшло?)))
    класне печиво, Давидко так смачно його гризе, що самій захотілося скуштувати)

    ReplyDelete
  6. Юля, а і правда, що ти потім поліції казала?? Тебе не сварили що ти нібито зарано їм подзвонила? Слухай, я не знаю що б я робила... капець ) спереживалася я за твою середу )))

    ReplyDelete
  7. Цікаво що коли я подзвонила що він вже дома, в поліції мене почали питати чи все ок, чи в нього нічого не болить, і чи від поводиться як зазвичай.

    ReplyDelete
  8. А ти Юля розкажи поліції , що став уважніший ,відповідальніший ,нагадує лишній раз що буде затримуватись після роботи і цілком здоровий .



    ReplyDelete