Wednesday 17 December 2014

ПередРіздвяні святкування і приготування

Минулого року якось так все швидко пройшло що й не встигли ми толком посвяткувати і всіх привітати.Зробивши висновки вирішили виправлятись.
Ялинку поставили на початку грудня щоб було вдосталь часу насолодитись. Для Давидка це взагалі велике свято. Першого ранку встав і одразу: Мама, а цього лялинка не світілася, мама? Tеба шоб світілася, мама.
 Цього року робили багато різних святкових прикрас: Вирізали сніжинки, клеїли листівочки
craft-2

Робили ангелика
smal-3
Прикрашали чобіток
smal-114

Ще й такий ліс ялинок маємо
 smal-4

Прикрашати ялинку виявилось найцікавіше, і тепер в нас кожного дня ялинка «переприкрашається». Деякі іграшки не дуже піддаються і дизайнер мусить брати силою.
 lego-3

Відсвяткували корпоративние Різдво. Ну тут все набагато скромніше ніж було в Україні, але вже звикла, не жаліюсь. Було файно.
  smal-112

Почався сезон гостювань. Ходили в гості, приймали гостей.
 guests-5

Мали свято в садочку
C_xmas-3

Також були на дитячому святі що організовували від моєї роботи
smal-113

Ще прикол. В нас на роботі на Свята щороку дарують по 2 пляшки вина. Цього року прийшов лист – треба вибрати між 2 пляшками вина та індичкою. Всі дружно посміялись,  а от вибрати не так просто виявилось. От візьму індичку, думаю, але ж вона велика, жодного разу не готувала, а якщо зготую то точно переїм, а я ж намагаюсь не переїдати. Треба брати вино. Але вино я не так щоб його дуже люблю.. але можна в подарунок комусь взяти, а може комусь не сподобається. Словом тут всі дівчата згрупувались обговорили (ми, жінки, створіння дуже практичні), і буде в мене в п’ятницю пляшка вина і пів індички :-)

А ще якось відправила я посилку на Україну, ну вона то на Україну дійшла, але отримувача ніхто так і не повідомив, і посилка повернулась до мене. Звісно за пересилку я заплатила, тому написала скаргу. Вже кілька місяців пройшло і щойно в почтовому ящику отримала чек - повна компенсація пересилки і вибачення.

Такі от в нас передріздвяні гостювання і святкування, і це ще далеко не кінець. Вже кожен вільний день розписаний аж до Нового Року.

І вам бажаю приємного передсвяткового настрою, не перемикайтесь.

4 comments :

  1. Бабка із Закарпаття17 December 2014 at 14:54

    Це дійсно для Давидка свято і він буде його пам'ятати до наступної ялинки .
    А в нас теж відчувається ,що скоро ялинка .І сьогодні в Берегові студенти коледжу ходять по місту, по організаціях колядуючи і в такий спосіб заробляють гроші на теплу одежу для наших захисників .Дай Бог ,щоб цей збір більше не повторювався ,а гроші йшли на інші потреби .
    А я бажаю мирного неба ,спокою, достатку , радості ,здоров'я ,вам і вашим родинам .

    ReplyDelete
  2. Нехай під опікою св.Миколая, св"ято якого розпочне новорічно-різв"яні св"яткування принесе багато радості. Любуюсь Давидком, як він старається. Дякую, Вам, діти.

    ReplyDelete
  3. Класно ви готуєтеся до свят!!! Дуже насмішила ялинка, котра "переприкрашається" =)))

    ReplyDelete
  4. ви молодці! ялинка, я думаю, перерприкрашається щодня всюди, де є діти)))

    ReplyDelete