Saturday 6 September 2014

Город засадили, чекаєм урожаю.

Хоч наш город це всього кілька горщиків на балконі, і посаджено там тільки зелень і трави, але, повірте, горжусь і тішусь я цим не менше ніж мій дід кобилою, коровою і 25-ма арами бульби.

Так наразі виглядає це щастя:

plant-2

А ще дуже радію що знайшли ось таке гарне рішення економії місця (читати підвіконника). Вже неможу дочекатись що побачити як воно буде вигладати з буяючою зеленню.

plant-3

І того зараз в нас росте часник, цибуля, кріп, петрушка, щавель, 2 види базиліку, коріандр, майорам та орегано :-)

5 comments :

  1. як гарно! і корисно/функціонально ;)

    ReplyDelete
  2. Бажаю, щоб праця увінчалася гарним урожаєм

    ReplyDelete
  3. йой, то як так я стільки дописів пропустила? і чому мій рідер нічого мені не казав про новеньке? халепа з ним...
    класний город! а в мене чомусь не хочуть всякі такі травки рости, одна мята прижилася, але я наполеглива, буду садити знову! (зате в мене в горщику справжня верба росте))))
    напевно класно буде виглядати оте, що на стіні підвішене, там що?
    так, я пішла читати далі)))

    пішла читати все інше

    ReplyDelete
  4. В мене вже таке бачення цього "діла", вже уявляю як буду в супчик петрушечку рвати :-)
    Минулого року якраз мята в нас не прижилась - вірніше прижилась аде була такою смачною що гусінь її всю просто за кілька днів з"їла :-)

    ReplyDelete
  5. А на стіні також зелень - базилік, щавель, кріп і коріандр.

    ReplyDelete