Thursday 14 August 2014

Каррі

curry-15

Як й обіцяла, пишу рецепт приготування каррі. Каррі це індійська страва - свого роду підлива дуже багата на спеції. При чому я не маю на увазі гостроту - каррі може бути зовсім не гостра, але сам букет духмяних спецій просто вражає.

Колись дома коли я готувала з часником, укропом і лавровим листком  - я казала що готую зі спеціями, але коли вперше спробувала каррі, то поняття спецій для мене вийшло на зовсім інший рівень.

Восновному каррі їдять з рисом, або індійськими паляницями, але посуті можна їсти і з картоплею і з макаронами і з овочами.


Нам знадобиться: каррі паста (це основний інгредієнт), кокосове молко, різні овочі, гриби, фасоля.

curry-3

На олії підтушуємо цибулю з грибами і додаємо 2 столові ложки каррі пасти - тушимо. Хто робить м'ясне - замість грибів тушимо м'ясо. Тушимо 5 хвилин і додаємо кокосове молоко (в мене кокосові вершки).

curry-8

Коли наша підлива набула однорідної маси додаємо овочі (в мене цівтна капуста), фасолю ( бобові фактично в кожне карі додають)  і ще я додала підсмажений сир тофу.

curry-9

curry-11

Ще трохи протушуємо щоб овочі приготувались і все готово. Насправді з готових баночок все дуже швидко готується тому в нас це як запасна сптава на всяк випадок :-)

А результат їли з рисовою локшиною.

curry-13

3 comments :

  1. Дякую! Все зрозуміло, лишилося мало - знайти необхідні інградієнти.

    ReplyDelete
  2. в нас нема кокосового молока, ніде не бачила, є рисове але то певно не те...
    а як вам смакує тофу? я колись його взяла на пробу і мене потім цілий день нудило, так само як від бамбукових пагонів... певно той тофу не треба їсти просто такий сирий, мо смажений смачніший?)))

    ReplyDelete
  3. Ні, соєве це не те. Воно саме по собі не дуже приємне, на відміну від кокосового, яке дуже ніжне )) На рахунок тофу - самого його зазвичай не їдять, так само як і сирим - там якраз прикол в тому щоб спеціями та іншими інгредієнтами надати смаку тофу. Спробуй просто присмажений з соєвим соусом - дуже просто і смачно :-)

    ReplyDelete