Friday 11 July 2014

Веганство - процес пішов

Ну от, думала я що все не так і важко - продуктів багато і таке інше. А не так воно і легко виявляєтсья.

Думаю, піду в магазин, куплю хліба і щось на нього мазати і все - перекус на будь-який випадок готовий. А не тут то було. Практично все що мажеться на хліб містить щось молочне чи мясне чи яєчне (то я склади перечитую), а кабачкової ікри в магазинах, нажаль, нема. Так що арахісове масло наразі мій вірний друг.

А ще я навчилась готувати каррі. Ну як готувати... всі готові приправи з потрібних банок змішувати - обіцяю написати рецепт окремим постом.

Але хочу поділитись і здобутками!

Мені ж то скучно самій їсти веганське, тому я, можна сказати "підписала" ще маму і (!увага) 5 співробітників. А в пятницю на роботі організували спільний веганськиц обід на який погодилось аж 7 співробітників.

А от і смачненькі дируни серед інших страв:

_1100777   _1100779

В наступну пятницю (тобто сьогодні) повтор - правда було нас вже 9.

3 comments :

  1. Рекомендую додати до меню вінігрет, голубці з грибами, вареники з ягід чи роблю начинку з капусти з гречкою, овочеве рагу, плов з грибами(чи розетто). Чула, що смачно морозиво з бананів, які треба поперід заморозити, тоді збити блендером з любимими ягодами, я ще не пробувала.
    Успіхів!!! Юля, це не просто веганство, це ще й виховання в собі сили духу!

    ReplyDelete
  2. якщо добре роздивитись 2 останні фото, там можна знайти вінігрєт ;-)
    Вареники дуже люблю, ще би хтось їх наробив )) А різотто точно хороша ідея, треба буде спробувати. Дякую за підказку.

    ReplyDelete
  3. хм, виглядає смачно) тре ще собі погуглити що таке веганство, а то я точно не знаю))))

    ReplyDelete