Monday 30 June 2014

Веганство

В моєму списку бажань на цей рік є пунктик «веганство». Починаю з 1 липня. Мій план – мінімум 2 тиждні, але надіюсь протриматись місяць. Думаю, не мало б бути дуже важко адже продуктів в магазинах навалом, просто готувати доведеться більше, тобто довше, бо треба буде ще якісь цікаві рецепти в інтернеті шукати.

Взагалі-то я не сильний мясоїд, проте без сиру в мене не проходить і 2-х днів. Обовязково поділюсь враженнями, рецептами і результатами.

Вегансці не їдять продукти твариного походження (м'ясо, рибу) та суб-продукти (яйця, сир, сметану, мед).

fr-29

П.С.: Якщо є бажаючі – приєдруйтесь, будем експепементувати та ділитись враженнями разом :-)

5 comments :

  1. Юля, молодчинка, пробуй. Думаю якщо Ти себе налаштуєш, то без проблем. Це то й же строгий піст. На собі переконалася можливо і 2 місяці. Але, найтяжче вперше і перший тиждень. Пізніше виробляється звичка. Оскільки У вас є можливість вибору овочів і фруктів, то це навіть легше ніж в Україні.
    Але все ж це зусилля, оскільки багато прокотавних продуктів постійно при споживанні іжі вдома.
    Успіхів!!!

    ReplyDelete
  2. Дякую! Якщо чесно, то я вже не раз піст тримала але все щось молочне час від часу "проскакувало" і в різних там печеньках склад не перевіряла, а там часто молочний та яєчний порошок додають. А зараз націлена дуже строго протриматись.

    ReplyDelete
  3. […] пунктик зі свого списку бажань виконано. Пробула я веганкою рівно місяць – 31 день, 30 з яких я не їла ні мясного ні […]

    ReplyDelete
  4. так і знала, що гуглити веганство не прийдеться)))) але для чого воно тобі було треба? просто так чи з якоюсь метою?
    але в будь-якому разі ти маєш велику силу волі, що протрималася)

    ReplyDelete
  5. Веганство - щось таке що я просто хотіла спробувати + мені терміново потрібно було відівчатись від печеньок на роботі ))

    ReplyDelete