Saturday 12 January 2013

Список бажань 2013

Ідею  такого списку я таємно поцупила в Славіка, який поцупив її в Сашка, який поцупив її в Христі :-)  Насправді незнаю хто в кого що цупив але ідея суперова!

Спочатку мій список був довжелезним, але я відкинула те що було з ряду "місія нєвиполніма" і те, що якось не хочеться всім розказувати. До того ж, я вже повернулась на роботу і наш чудік забирає багато часу, то думаю 12 пунктів за 12 місяців цілком достатньо. Отож вперед!

  1. Вирощувати свою зелень.

  2. Організувати вечір суші.

  3. Пробігти пів марафона.

  4. Цілою сім"єю піти в гори - Виконано! Піднялись на найвищу гору Австралії.

  5. Покататись на вертольоті.

  6. Навчитись підтягуватись на перекладині.

  7. Попробувати макіяж "Japanese big eyes" (щось типу цього)

  8. Побувати на вечірці в стилі Діско.

  9. Пошити подушки на диван.

  10. Запатентувати свій міні винахід (чи то пак ідею, винахід занадто голосно звучить)

  11. Зняти відео кліп (простенький - суть завдання навчитись працювати в якомусь відеоедіторі)

  12. Приготувати суфле

10 comments :

  1. Цікавенькі бажаннячка... особливо мені вертоліт сподобався і чому пробігти ПІВ марафону?
    а списочок це добре, він добряче стимулюює.

    ReplyDelete
  2. В перспективі хочу пробігти марафон, але цього року ставлю ціль - пів. Як пробіжу - буде видно чи марафон для мене буде реально :)

    ReplyDelete
  3. Юлічка, привіт! якось ненароком натрапила на ваш блог і дуже зраділа. Але про все по порядку. Мене звати Олена. Я теж зі Львова і теж закінчила університет Франка, правда факультет скромніший ніж ваш ))). У мене питання як вам вдалося виїхати в Австралію із чоловіком? Бо я теж одружені в нас є малятко, але хочемо виїхати. Поділіться будь ласка. Буду вам дуже дуже вдячна. (якщо можна напишіть мені на пошту bo4ylia@gmail.com
    Пишіть. Чекатиму Олена.

    ReplyDelete
  4. З цим вашим непереборним ентузіазмом аж руки чешуться сісти знов за якісь списки. Але нєєє, я трохи перепочину :) В мене хай поки буде один великий пункт на цей рік. А там подивимось :) ..хоча дещо з твоїх задумок аж мені закортіло :)))

    ReplyDelete
  5. До Олена: Лист з всією інформацією вам відправила. Успіхів! ;)

    До chrishoneybee: ну у вас цього року справжнє пунктіще! Але, зі свого досвіду скажу, навіть з ним (нею?) зможете купу всього встигнути і реалізувати! Так що за вашими постами буду з особливо великою цікавістю слідкувати! :)

    ReplyDelete
  6. Успіхів :). Я собі на рік не планую бо то все дуже швидко міняється, буду по місяцях)

    ReplyDelete
  7. Бабуся з Волині3 February 2013 at 18:31

    Випадково зацікавилась списком завдань не тільки Твоїм, Юля, а й твоїх друзів. Бажаю всім успіхів, а по-доброму заздрю. Молодці, щоб в кінці року можна було погордитися і братися за нові.

    ReplyDelete
  8. [...] як це не та ціль яку я ставила на початку року, то, покищо, з високо піднятою головою, дуже щасливий, [...]

    ReplyDelete
  9. Юля, 2013 рік закінчився, і от цікаво що тобі вдалося виконати із запланованого списку? Пам'ятаю я бачила фотки як ти літала на вертольоті і як приймала участь у марафоні. Що це досігнуто? І який список планів на 2014? :-)

    ReplyDelete
  10. О, як приємно що за нас не забувають! От вже потроху розгрібаюсь з усім - скоро точно напишу! =)

    ReplyDelete