Friday 29 June 2012

Ура! Новий фотоапарат!

Може хтось мріє про нову дзеркалку, а я, відколи народився Давид, про нову мильничку :-)

Великий фотік це звичайно класно, але якщо з дитиною йдеш гуляти з коляскою, береш з собою сумку з підгузками й перемінним одягом, а по дорозі ще заходиш в супермаркет і не можеш втриматись щоб не купити кілограм другий продуктів, то великий і важкий фотоапарат як то кажуть "неумєстєн".

Врезультаті ми гуляємо кожного дня а практично всі фото зроблені дома. Саме цими агрументами я переконала свого ситого і довольного чоловіка :-)

А ось і наш новий друг:

lumix1.jpg

Ну і наостанок фото зроблене сьогодні ще великим важким фотоапаратом

lumix21.jpg

13 comments :

  1. Дідик і бабка30 June 2012 at 08:53

    Ви молодці ми якраз і хотіли бачити вас серед придоди .
    На фото Давидко дуже здивувався .Напевне щось побачив .

    ReplyDelete
  2. Малий фотік це реально зручно. єдиний їх мінус це дуже мала лінза. Тому я тепер великий фан напівдзеркалок аля Sony DSC-H10 і їм подібних. розмір мильниці, можливості недодзеркалки. Після цього фотіка дзеркалку якщо й куплю, то коли реально захочу практикувати фото як хоббі.
    ЗІ: малий просто супер. Ви йому оселедця формуєте ;)?

    ReplyDelete
  3. Думаю така камера як ти написав просто ідеальна! І невелика, і фото якісні.
    А Давид в нас з таким чубом і народився, а ще троха підросло, певне скоро поведемо козака до перукарні :-)

    ReplyDelete
  4. Lumix - хороша фірма, колись продавав такі фотіки в магазині.

    ReplyDelete
  5. У мене дружина теж жаліється, що продали маленький фотік і купили "бандуру" :(
    Як варіант, є ще такі фотікі, розміром як мильниці, але зі змінними об'єктивами. Правда, поки що коштують вони забагато.
    П.С. Схожі, що капєц :)

    ReplyDelete
  6. О, я солідарна з твоєю дружиною, я також той фотік "бандурою" називаю =))
    П.С. Дякую! :-)

    ReplyDelete
  7. я згідна з тобою на всі 100% - ідеальний варіант це мати два фотіка - мильничку(для зручності) і зеркалку(для хороших фото і коли з боку є хтось, хто візьме такий фотік і буде з ним носитись :))

    ReplyDelete
  8. Файно :) Я так розумію, фоток тепер будемо бачити більше )))) і частіше. А в мене як зявився андроїдфон, то потреба в мильничці пропала :) ну на крайняк Гоупро беру )))

    ReplyDelete
  9. Вітаємо з корисною покупкою! тепер вже давайте фоток і побільше серед природи і поза нею :)

    ReplyDelete
  10. До Xanka: фоток в нас насправді багато, треба буде якось зашарити, просто на прогулянки фотіка практично не беру.І андроїдфон є, але я щось не можу його використовувати як фотоапарат. А Гоупро то така камера що до чогось кріпиться?
    До NataS: дяуємо! Вже скоро будуть фото =)

    ReplyDelete
  11. До Василько: фотоапарат то чоловік вибирав. противодний та протиударний - те що треба в сім"ї з малою дитиною, вже починаємо все до рота пхати :-)

    ReplyDelete
  12. А малий класно позує, чи то мінує. Маленький мім :))

    ReplyDelete
  13. Цікава модель в Україні в продажі таких не бачив.

    ReplyDelete