Sunday 5 February 2012

Подаруночки :)

Обожнюю подарунки!! А хто їх не любить? Якщо такі є - вже даю свою адресу - переправляйте все до мене! Ще в дитинстві коли запрошувала друзів на День Народження завжди чекала подарунків :-D От дехто каже що головне щоб гості були, але для мене тоді таки подарунки були головніші.

Коли йшла за посилкою, думала що це прийшло чергове замовлення з інтернет магазину, і уявіть який в мене шок - посилочка від Оксанки!!!! Як так? Вона мені нічого не казала! Де вона мою адресу взяла? Стільки питань. Словом мені настільки це було несподівано і приємно що неможу передати! І ше й до того це було на самий Святий Вечір! :-)  Ось така чудова листівочка:

card1.jpg


А от і кульчики від майстрині! Мені надзвичайно сподобались, до національного костюму будуть в самий раз! Крім того вже знайшла купку інших речей до яких вони також дуже пасують. Ще раз величезне дякую тобі, Оксана!!  З задоволенням ношу свої нові кульчики та згадую про вас - я ж впевнена що доня також допомагала!

card5.jpg

Невстигла я оговтатись від першого сюрпризу, так от на тобі другий! Цього разу посилочка від Світланки! Чудова листівка ручної роботи з сніговичком дуже навернула зимові спогади, і так до вас в Україну захотілось, на справжній сніг і морозець :-)

card2.jpg

Але листівка прилетіла не сама, а з ангеликом! От подивіться на нього - такий милий, що навіть в похмурий день неможливо не посміхнутись!!

card3.jpg

Насупний подаруночок чесно заробив коханий чоловік! За те що він вчасно закінчив поставлену задачу (що, погодьтесь, рідкість для сучасних програмістів) його нагородили шопінг карточкою - і як вони знали що його дружина шопінг любить? :-)

card4.jpg

Але й тут сюрпризи не закінчуються. На роботі я отримала нагороду кращого працівника (за попередній квартал)! Так тішилась :-) До грамоти ще додали грошову винагороду - частина, як і очікувалось, вже потрачена на пелюшки.

quater.jpg

От такі от класні в нас новини :-D  А у вас були зимові подарунки?

6 comments :

  1. "і як вони знали що його дружина шопінг любить?" - а де знайдеться така, яка не любить?)

    ReplyDelete
  2. ото і воно )) Я думаю там жінки при керівництві, інакше б, мабуть, карточки на техніку видавали :-)

    ReplyDelete
  3. дуже милі подарунчки,видно як дівчатка старалися!!!То добре рік розпочинати з подаруночків :)
    І у нас зимові подарунки були і ще продовжуються. Ми переселилися під зиму і ще не всі до нас завітали, то так по троху продовжуємо новосілля :)))

    Пелюшки вибирати і всякі штучки для малявки то мабуть всіх майбутніх мам дуже тішить, я закупилася була на 3 міс наперед (переживала що потом мені вийти тяжко буде і дуже хотіла все сама вибрати на свій смак), то потом кожних вихідних виймала і тішилася поки Дорочка не з'явилася )))

    ReplyDelete
  4. Хі-хі)) Про пелюшки дуже смішно, але то певне у всіх майбутніх мам так ))) Ми і закупились троха і вже дарувати дехто почав, а ще передачка з дому прийшла що я як розпакувала - назад вже все не влізло :-D

    ReplyDelete
  5. оо, дуже класні подарунки.) я теж найбільше люблю хендмейди!
    у вас скоро ще один подарунок з'явиться.))от з ним вже ви точно нарадуєтесь!

    ReplyDelete
  6. О, так, той подарок буде всім подаркам подарок :-D

    ReplyDelete