Tuesday 15 November 2011

Скульптури біля моря 2011

Скульптури біля моря - це одна з найбільших безкоштовних виставок під відкритим небом в Сіднеї. Вона проходить щорічно на початку літа. Вся експозиція займає територію близько 2 км і простягається по узбережжі між двома пляжами.  Цього року було виставлено понад 100 скульптур австралійських і не тільки майстрів. Більшість витворів були дуже оригінальні і красиві, але деякі, нажаль, я так і не осягнула...

Так як мій коханий був дуже зайнятий, то ми назбирали банду співробітників і помарширували на чудову та пізнавальну прогулянку.

sculp4.jpg



Ось так виглядає типовий маленький пляж: довкола скелі і парки, посередині пісочок. Зазвичай такі пляжі популярні для серфігу.

sculp21.jpg

Ось одна з скульптур які мене не залишили байдужою:

sculp6.jpg

А ось щось з розряду "неосилила":

sculp7.jpg

А деякі шедеври були популярні в молодшого покоління:

sculp3.jpg

Доречі, людей було огого як багато, незважаючи на те що ми починали далеко за післяобіду.

sculp8.jpg

Ну от і все! Більше фото можна знайти тут.

sculp1.jpg

7 comments :

  1. кльово так і тепло!! а в нас сніг ))

    я не уявляю як це, отак взяв і пішов собі до моря :D в обід наприклад... ууу

    ReplyDelete
  2. Ота спіралька, яка тобі сподобалась, в психологів, наскільки я знаю, асоціюється з жіночим началом. Мабуть неспроста вона тобі (і мені!) подобаєтсья... о_О

    ReplyDelete
  3. До Ania: Я й сама ще не звикла що кругом море.. але це мені дуже подобається =)

    До chrishoneybee: Ото цікавинка :-) Дівчата, признавайтесь кому ще сподобалась спіралька?

    ReplyDelete
  4. мені спіральки також до вподоби, але ті скляні чи то пластикові (38 фотка)

    ReplyDelete
  5. Супер! Треба й собі напевно щось зліпити таке, а то все біжутерія...

    ReplyDelete
  6. До NataS: Так-так, то скляні! Щось в тих спіральках є! :-)

    До Xanka: Ха-ха-ха )))) Ото ти смішно порівняла об"єми ))))))))
    Але якщо чесно я думаю в тебе є дуже хороший дар до таких речей і впевнена що ти б і там була майстром, от тільки майстерня певне велика має бути, особливо для таких скульптур як той здоровенний кран ;-)

    ReplyDelete
  7. Ya tezh za spiral'ku, i sche vona nahadue logo SS :)

    ReplyDelete