Thursday 2 June 2011

Шоколад



chok1.jpg

От і закінчився мій 31 денний безшоколадний челендж. І тепер я можу гордо сказати що перебула місяць без шоколаду і нічого страшного не сталось.  Навіть навпаки... коли я перестала відмовлятись від всього шоколадного, мене підтримали співробітники і двоє з них на кілька останніх тижднів приєднались до мого випробування.
Ще під час челленджу ми вирішили що по завершенні потрібно буде піти відсвяткувати (ну звичайно ж поїсти чогось шоколадненького ;-) ). В кафе погодились піти не тільки ті що відмовлись, а й ті що весь цей час спонукали нас їсти шоколад, тобто решта співробітників =)

Моя прєлєсть...  :-P ....

chok3.jpg

Як бачите, шоколад був дуже смачним!!

chok2.jpg

А ще після цього нешоколадного місяця я зрозуміла що шоколад не є життєвонеобхідним і вирішила частково продовжити свій челендж. Тобто не зовсім від нього відмовитись, але їсти рідко і якісний!

4 comments :

  1. Молодець! Вітаю з пройденим випробуванням

    ReplyDelete
  2. Дякую! Насправді не все так важко як здається ;-)

    ReplyDelete
  3. А я наразі не можу себе переконати, що це не так важко. Ти молодець. Стараюсь купляти в фабриці шоколаду надіячись, що він дійсно нешкідливий :)

    ReplyDelete
  4. Думаю насправді відмовлятись ні від чого не варто, але обмежувати себе деколи треба ;-) А в фабриці він же ж такий смачненький ))

    ReplyDelete