Friday 1 April 2011

Декупаж. Спроба №1



Вже давно задивляюсь на Забаганку і все не можу натішитись декупажними роботами Оксани. Вирішила спробувати і я. По-перше треба було купити все необхідне: грунтовку, пензлики, клей ПВА та лак. Так-так в нас дома навіть пензликів не було. От так воно коли переїжджаєш жити далеко, кожну маленьку дрібничку (яка по замовчуванню мала би бути в одній з шухляд)  треба шукати по магазинам.  На рахунок клею ПВА то була впевнена що його тут не знайду – чомусь я була переконана що цей клей є здобутком СССР. Знайшовся без будь-яких труднощів. Спеціально перевірила  – винайдений ПВА був в Німеччині :-)

dek7.jpg

Уважно слідуючи декупажному мастер класу взялась за роботу. Вирішила почати з простого, тому взяла кришку від крему.

Загрунтувала.

dek1.jpg

Салфетку обробила розчином клей-вода.

dek2.jpg

Це все наклала на кришку, розгладила пензликом і висушила. Вже повністю суху кришку залакувала. Ось такий результат:

dek4.jpg

Одразу скажу що коли я думала що кришка це буде просто – помилялась. Простіше було б задекупажити дощечку або якусь іншу плоску поверхню ;-)

Також те що фото зроблена зверху це не випадковість – якщо фоткати збоку видно загини салфетки, хоча на дотик не відчувається так як салфетка тонка.

Я так і не зрозуміла як її можна зробити ідеально гладкою (без загинів). І лак в магазині був тільки спрей і матовий - може то краще в магазині для ремонту простого лаку купити?

Дівчата помагайте!

Словом досвід був цікавим і хоча результат не ідеальний, мій крем виглядає набагато жвавіше і веселіше. Обов’язково спробую ще!

6 comments :

  1. Юля, браво!!! моя перша робота менш акуратна ))) правда фактура складніша, я з банки починала.
    згини серветки я часом затираю наждачкою. але, все ж, краще клеїти серветку частинками (тобто кожну ракушку окремо), виходить акуратно і без стиків. І ще один нюанс, серветку на фрагменти краще рвати, а не різати, також м'якші переходи виходять.
    успіхів у наступних спробах :)))

    ReplyDelete
  2. Читаю про ПВА і мені також спало на думку, що це тіки в нас такий клей буває :)
    Робота дуже гарна! Молодець :))

    ReplyDelete
  3. Дякую всім за приємні слова ))

    Оксанка, а як на рахунок лаку? Краще таки звичайний лак чи з розпилювачем також підійде?

    ReplyDelete
  4. А кремчик тепер такий гарненький став))))))Мені дуже сподобалось))))Молодчинка!!!!
    п.с. може і я вже декупажну)))))))))))Ну хто мені "копняка" дасть?!)))))))

    ReplyDelete
  5. Гарно та акуратно дуже вийшло! Чекаємо на фото наступної спроби Юлі чи першої Світланки беручи до уваги коментарі Оксанки :)

    ReplyDelete