Thursday 17 March 2011

Весняні ролли



Страва ця в Сіднеї дуже популярна, її тут готують по-різному залежно від кухні, знаю що можна їх скуштувати в індійських, китайських, тайських та в'єтнамських інтерпритаціях. Я буду готувати в своїй :-)

roll11.jpg



Нам знадобиться:

  • Рисовий папір (здається я колись в Арсені бачила)

  • Начинка. Я використовувала  підтушені гриби, свіжі овочі, креветки, хоча все залежить від ваших смаків і фантазії.

  • Каструля з гарячою водою

  • Сковорідка з олією


Отож починаємо. Беремо окремий листок рисового паперу, не пускаючи з рук занурюємо в гарячу (не кип'ячу воду) і кладемо на дощечку.

Викладуємо начинку на листок.

roll4.jpg

Закручуємо до половини і загинаємо кінці

roll6.jpg

Докручуємо

roll7.jpg

Таким чином я накрутила багато ролів.

Тепер в розжарену сковорідку з олією крадемо роли і обжарюємо до золотистого кольору. Під чс обжарки рисовий папір надувається і ролли збільшуються в розмірі.

roll9.jpg

Зазвичай ролли тут їдять з солодким чілі соусом. Ми їли з гострим томатним та часниковим (несолодкий йогурт, часник, сіль).

roll12.jpg

Доречі, чому вони називаються весняними так і не знаю, думаю тому що їх зазвичай готують з весняними овочами.

Чого НЕ робити (перевірено):

  • Не пробувати занурити в воду одразу кілька листків рисового паперу – злипнуться.

  • Не тримати лист в воді занадто довго  - потім важко з ним працювати.

  • Під час обжарювання не класти ролли дуже тісно – погано обжаряться і можуть злипнутись.

  • Їсти свіжими – потім вони не такі смачні.

12 comments :

  1. Молодець!!! Спробую приготувати :)

    ReplyDelete
  2. І я взяла на замітку папір рисовий! На вигляд досить швидко страва така готується, а я таке люблю :)

    Ох і балуєш ти Петра всякими харчовими оригінальностями :))) Молодчинка!

    ReplyDelete
  3. Дякую, їх справді неважко готувати і цікаво (для різноманітності, думаю часто таке їсти не дуже корисно).

    ReplyDelete
  4. Кулінар з тебе, ще той)))) Молодець! Українські жінки, мені здається, народжуються зразу хорошими господинями, просто з часом дехто цей талант в собі розвиває, а дехто ні,лінується))

    ReplyDelete
  5. шось схоже на голубці наші троха.
    тілько там замість рисового паперу - капустяні листки, замість підтушених грибів, свіжих овочів та креветок - мнєсо з рисом, та й готуються троха по-іншому...

    загалом вопше на голубці не схоже :(

    ReplyDelete
  6. Ото ти Тарас нафлудив )))
    А за голубцями я скучила...

    ReplyDelete
  7. Петро (Муж)18 March 2011 at 09:33

    Я також

    ReplyDelete
  8. Ще один рецептик :) Дякую, Юля ))) це точно спробую, швидко готується і оригінально виглядає, на смак певно також кльове. А то Славік вже жаліється на одноманітність страв, які я готую. Давай ще!!!

    ReplyDelete
  9. Дякую, Оксана!
    А в нас тут навпаки купа нових продуктів та інгредієнтів так що кожного разу щось нове пробуємо. Хоча хотілось би і чогось нашого, от вже другий місяць собі обіцяю борщ зварити :-)

    ReplyDelete
  10. З вигляду уявити не можу, яке воно на смак :)

    ReplyDelete
  11. А ти приготуй ;-)

    ReplyDelete
  12. І я дякую за рецептик, обовязково спробую!!! Юля завжди була справжньою господинею... молодчинка!!!

    ReplyDelete